dinsdag 24 augustus 2010

Challenge Scallops

Deze week is er weer een prijs te winnen, de opdracht is maak een kaart met scallops erop!! Je kunt meedoen tot en met 24 augustus.
This week you can win a price again, the challenge is to make a card with scallops on it! You can enter your card till 24 August and we will ship worldwide.

Dit is de prijs: This is the price!!


Hieronder zie je de mooie creaties van het design team!

Below you see the beautiful creations of the design team!


Hello all… today i would love to share a card using papers with more muted earthy tones.
This cute new Whiff of Joy Summer kit first calls for bright juicy colors but i thought i give it a try. I need a card for Paulo’s uncle for letting us stay in her beach house – so i did not want to go too girly.
Claudia_Rosa_Summer_Day
Stamps: Whiff Of Joy Summer store kit though Cute Cards and Stamps
I purchased my new Magnolia DOOHICKEY’s dies there as well as my Copic supplies!
Papers on that card used – unknown all different makers made from scraps









13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke challenge weer!
    En wat een geweldige prijs!!
    ik ga weer mijn best doen ;)

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb zojuist mijn kaartje gepost, een super leuke challenge en een erg leuke prijs die jullie weggeven! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kaarten met scallops erop blijven leuk. Dus doe ik ook eens mee.
    Groet van Yvonne Rijk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke challenge hoor!! Groetjes Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  5. great prize and fun challenge.. hugs from Denmark

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke uitdaging met scallops.
    Hierbij mijn 1e kaartje voor jullie challange.
    Groetjes, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zojuist mijn kaartje gelinked. Leuke challenge, mooie prijs!
    Groetjes,
    Amber

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zag dat ik nog juist kon meedoen :)
    Nogmaals beddankt voor de leuke challenge!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heeft er al iemand deze challenge gewonnen??

    Groeten Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wanneer komt de uitslag?

    groetjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wij konden t/m 24 augustus aan deze challenge mee doen, maar wanneer komt de uitslag blijft erg onduidelijk ?
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ben ook heel benieuwd wie er gewonnen heeft!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen