zondag 23 mei 2010

MOTIVET STEMPELS NIEUW BIJ CUTE STAMPS AND CARDS


dit keer van mijn kant een motivet tasje
met allemaal vakjes met labeltjes.
ik heb veel gebruik gemaakt van motivet stempels die vanaf nu verkrijgbaar zijn bij cute stamps and cards.
ik vind ze in ieder geval erg schattig!!!

ook de nieuwste lijn van motivet is al te bestellen!
o.a. met super lieve nijlpaardjes!! echt cute dus :-)
dus neem gauw een kijkje in de shop






























binnenkant van het tasje













rechter kant









































met label eruit












met andere label eruit



















































alle labeltjes die verstopt zitten in het tasje

7 opmerkingen:

  1. Ohhh wat een super kunstwerk is dit. geweldig hoor. Gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig! ik vind dit echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jemig, wat een werk. Geweldig gedaan.
    Ziet er super uit.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi Miranda, ik heb er met genoegen naar gekeken!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wouw schitterend tasje \ech super leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend Miranda,leuke stempel,prachtig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wouw geweldig. Wat een klus is dat geweest, maar wel erg mooi om te geven. De ontvanger zal er wel erg blij mee zijn.

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen